Nabór 2024 – pierwsza klasa – aktualizacja

Wyniki rekrutacji

Listy dzieci zakwalifikowanych oraz przeniesionych do innych placówek została wywieszona przy wejściu do szkoły. 

Rodzice dzieci, którzy złożyli wniosek o przyjęcie do naszej szkoły i nie zostali zakwalifikowani mogą odwołać się od decyzji komisji rekrutacyjnej składając odwołanie do dyrektora szkoły.  

 

Wszystkie niezbędne informacje oraz instrukcje, dotyczące rekrutacji do szkoły znajdują się na stronie systemu Nabór nabor.pcss.pl/poznan/szkolapodstawowa

Informator dla rodziców

 W zakładce Dokumenty znajdują się ważne komunikaty i załączniki.

W zakładce Wypełnij wniosek
w dniach od 8  do 24 kwietnia
będzie można wypełnić i złożyć wniosek.

Jak wypełnić i wysłać wniosek – instrukcja
Jak wypełnić i wysłać zgłoszenie do szkoły obwodowej – instrukcja
Jak podpisać elektronicznie dokumenty – instrukcja

Po złożeniu wniosku w wersji elektronicznej należy następnie wydrukować dokument razem z załącznikami.  Wniosek podpisany przez oboje rodziców należy złożyć w sekretariacie w godz. 8.00-14.00. Wyjątek stanowi przypadek, kiedy oboje rodzice złożą podpisy elektroniczne w systemie Nabór.

Kryteria rekrutacji
Terminy rekrutacji