Szanowni Rodzice,
przekazuję Państwu dokumenty, z którymi należy zapoznać się przed podjęciem decyzji o chęci posłania dziecka do przedszkola w trakcie trwania pandemii COVID-19:
- Procedury bezpieczeństwa w oddziałach przedszkolnych w Szkole Podstawowej nr 5 im. Romualda Traugutta w okresie pandemii covid-19
- Oświadczenie Rodziców
- Ankieta
- Klauzula informacyjna
Po zapoznaniu się z treścią dokumentów proszę o przesłanie zwrotne wyłącznie drogą mailową sp5@poznan.interklasa.pl lub sp5@po.home.pl skanu wypełnionych dokumentów: ankiety i podpisanego oświadczenia (w tytule proszę wpisać POWRÓT).
Proszę o przesłanie odpowiedzi do 19 maja 2020r (po tym terminie nie przyjmę zgłoszenia dziecka)
Po weryfikacji ankiet i w porozumieniu z organem prowadzącym przekażę Państwu informację (mailowo lub za pośrednictwem dziennika elektronicznego) o decyzji dotyczącej przyjęcia dziecka do przedszkola w czasie reżimu sanitarnego.
Jednocześnie informuję, że w przypadku podjęcia przez Państwa decyzji o posłaniu dziecka do przedszkola w terminie późniejszym niż 25 maja, należy o tym fakcie poinformować Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 na 3 dni przed planowaną datą powrotu dziecka do placówki. Wraz z tą informacją należy przesłać skany ankiety oraz podpisane oświadczenia (w tytule prosimy wpisać POWRÓT).
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 5
Renata Grzegorzewicz-Zielony